2010-03-06

Spellbinders förvaring!!

Jag har gjort mig en magnetpärm till mina spellbinders dies.

Tipset fick jag ifrån min före detta dt kollega Jenny (tack för tipset, saknar dig).


Så här blev den när den är helt klar,super nöjd!!

Bild i från sidan, blev så bra med spännet som håller ihop allt.

Fram sidorna är chipboard som är dekorerade och kläda med papper mm, sedan har jag fått användning av min Bind it all. (det går att klicka på bilderna så man kan se närmare på detaljerna).

Gjorde den i vintage still precis som man skall göra om man har svart bälte i skrynkel:)
(fick höra detta hela förra helgen att jag skrynklade allt så jag fick ett svart bälte i just till skrynkling av papper:) Tack Tjejer!!!
Och så här ser den ut inuti, öppningen sitter med små kardborrar så inte diesen skulle kunna trilla ut. Dom sitter på magnet som jag gömt under mönster pappret och det är övningkörnings skyltar som är tillklipta. Fungerar bra!!!
Blev riktigt nöjd med denna pärm funderar på att göra en till:)


2 kommentarer:

  1. Vad smart att ha övningskörnings skyltar! Jag har funderat länge hur jag ska göra med min förvaring, men nu vet jag! Jättefin! Tack för tipset!
    /Miaa

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Och smart med vikt kant och kardborre... Jag lägger detta i idébanken! :)

    SvaraRadera