2010-03-29

My little pony!!!!

Ja, nu har min bror Jonny fått gadda in en pony på mitt smalben:)


Jag och några kompisar var hos min bror förra helgen och gaddade oss. Som vanligt är det så svårt att välja vad man skall ha!
Men jag bestämde mig för en My little pony på vaden, jag blev sååå nöjd.
Ja, jag har nog barnasinnet kvar och det kommer alltid att bestå:)
Man blir ju inte äldre än man gör sig, eller hur???

Här är den helt nygjord och den blir snyggare och färgerna blir klarare när den läkt helt, så jag lägger upp en ny blid när den är läkt så får ni se skillnaden!

Tack Jonny du är bara så bra!!!

Ha en bra dag!!

Kram Cicci.

2 kommentarer:

  1. Va läckert !!!!jättehärlig var den ..å sen ska man ha barnasinnet kvar för va tråkigt livet skulle va annars ...Kramen Helen

    SvaraRadera