2010-03-04

Lite uppdatering!!!

Ja som ni flesta vet så är jag inte dt hos mimas längre och det känns faktiskt skönt!!

Nu kan jag ängna all tid till mitt egna skapande::(och min familj som är den bästa som finns).



Ja, så har jag varit på scrapkryssning med min härliga vän Ann-Sofie vi hade en fantastisk helg med mycket pysslande och mycket skratt.(eller vad säger ni Bazill bling blong)????



Här kommer lite av det vi gjorde på båten mellan gbg-kiel.


Shopade gjorde jag och detta fick följa med mig hem. Tyvärr var inte utbudet så stort men det förstår man ju att man inte kan släpa med sig två hela butiker på färjan.

En lo som vi skulle göra med foto som dom fotade på oss och sedan skrev ut på båten och så här blev mitt bidrag som jag vann andra pris med och det jag vann finns på bilden nedan!!!

Mitt andra pris inte så tokigt:)

En lo som är gjord efter en skiss.

En lo med utmaning att bara använda en enda färg "Grönt".

Och så här blev min.


En lo med tema vår och så blev denna, mycket skrynkel.

Kolla in stämplingen på denna lo!! En stämpel tillverkad endast till oss som åkte gbg-kiel.
Och så här blev lo, saknas foto med det kommer i efter hand.....

Och här min lilla hjälte(tyvärr inte så liten längre)


Vi gjorde också två olika make and takes dom visar jag en annan gång:)


Ha en bra dag i solen!!!


//Cicci

1 kommentar:

  1. Oj, vad mycket fint du hunnit med! Tror jag ska överväga att ta en kryssning jag med...

    /Miaa

    SvaraRadera